Tanta Ada en tante Marja komen op bezoek.
Zo – even lekker uitrekken en een ‘klein’ gaapje. Lekker bij tante Marja in de armen.
In mama’s veilige handen.
Hoi lieve mama.
Met opa Frits op de foto.
Archive for the Category » 2008 «
Masjenka, Arnout en Lucas komen langs. Bij Mesjenka op de arm. En ook bij Arnout.
’s Middags komen oom Bert en tante Yvonne langs. Ook neef Hayo komt kennismaken.
Papa gaat morgen weer naar school.
Vanmorgen bij papa op de arm – moet ik recht in de camera kijken? (filmpje)
Opa en oma Ireen zijn terug uit Duitsland en komen langs.
Met mijn lieve mama.
Bij opa op schoot. Ik ben klaarwakker. Filmpje met opa.
Bij oma Ireen op schoot. Lekker mijn ogen dicht. Toch niet; knipoog.
Met mama en mijn broers.
Ik ben wakker hoor na het drinken.
Wat een boel kusje krijg ik van Maré en Yaro. (filmpje)
Jawel; ze zijn klaar en onderweg!
Vandaag een hielprikje. Ik slaap gewoon door.
Juul komt ’s middags mij begroeten.
Oma krijgt er ook niet genoeg van.. Heerlijk, lekker liggen. En nu mag ik bij Yaro op schoot.
En deze oma krijgt er ook geen genoeg van.
Drie generaties.
Met Yaro heeft papa aangifte gedaan bij de gemeente.
Ik heb hele lieve broers (filmpje).
‘Mooie dame‘ (filmpje).
Voor het eerst in bad onder het toeziend oog van de Bult-mannen.
Hoi oma. Lekker bij opa op de arm.
Hallo tante Yvonne en oom Bert.
Tante Adinda en oom Ràmon komen ’s avonds nog even langs.
Mijn allereerste foto.
– Hallo Jente.
– Lekker bij mama.
– Hoi mam.
– Ik ben best moe van de bevalling.
– Met papa.
– Wat heb veel haar hè?
– Ik ben 3490 gram.
– Daar lig ik dan.
– De loopreflexen zijn goed.
– Ik ben 53 centimeter lang.
– Hoi.
– Papa belt de familie.
– Huilen kan ik ook heel goed.
– In ’t ziekenhuis, klaar voor vertrek.
– Welkom thuis.
– Op het aanrecht.
– Mama is moe.
– Opa Frits en oma.
– Oma.
– Opa.
– Oom Albert en tante Jolanda.
