Archive for the Category » 2008 «

Omaoma

Vandaag zijn we in Katwijk geweest bij omaoma:
foto 1.
foto 2.
foto 3.
foto 4.
foto 5.

Category: 2008  Leave a Comment

Oom Albert

Eindelijk een keer bij oom Albert op de arm. Zie ik daar een lach?

Category: 2008  Leave a Comment

Op de foto met

Met oma op de arm.
Boris is op bezoek. Lachen. Best wel spannend.
’s Middags gaan mama met Maré en mij met de wagen wandelen.

Category: 2008  Leave a Comment

Broer

Op de bank met een gek beest. Gelukkig, Maré is wakker. Lieve broer.

Category: 2008  Leave a Comment

Op de bank

Op de bank:
– Oefening met het hoofd omhoog.
– In de kussens.
Hoi!
Niks aan.

Category: 2008  Leave a Comment

Glimlach

Gaap.
Eerste glimlach (?)
Ja hoor!

Category: 2008  Leave a Comment

Yaro

Mijn grote broer houdt me rustig.

Category: 2008  Leave a Comment

Pasen

Ik lig heerlijk in de armen van Rosemarijn.
Vrouwen onder elkaar.

Category: 2008  Leave a Comment

Bezoek

Vandaag komt Mariëlle even langs.
’s Middags komen Peter, Evelientje, Lana en Noah uit Den Haag langs om me te bewonderen.

Category: 2008  Leave a Comment

Wipstoel

Vandaag voor het eerst in de wipstoel. Wat is dat nou weer buiten?

Category: 2008  Leave a Comment