Posted by bult | Posted in 2014 | Posted on 17-04-2014
0

Met Boris op een techniekdag in Emmen.
Posted by bult | Posted in 2014 | Posted on 06-04-2014
0

We hebben een tuintje in de tuin. Ik doe even voor hoe ik dat geleerd heb in het schooltuintje.
Posted by bult | Posted in 2014 | Posted on 04-04-2014
0

Disco in De Helpen. Je kunt er ook tafelvoetbal spelen. Team Judith-Yaro..