Gisteravond hebben we voor het eerst na coronatijd weer met de kinderen en kleinkinderen een eetfeest gehouden.
Het was ouderwets gezellig. Yaro heeft gezorgd voor een grote stoofpot draadjesvlees, super geslaagd. Ik heb daar twee grote groenteschotels bij gemaakt. Onze eetgewoontes veranderen. Er wordt minder veel gegeten en alcohol gedronken, Veel water met een citroensmaakje of een andere fruitsmaak. De gezelligheid is als vanouds.

Posted by Mieke on zaterdag, oktober 9, 2021 at 7:00 pm
Filed under Geen categorie · Tagged with