Smile

Geplaatst door bult | in 2004 | op 11-11-2004

0

Gisteren zei oma: “morgen gaat Yaro lachen..”.
Et voilà: Yaro lacht. Tante Adinda zorgt voor een lach! Yaro heeft plezier!

Comments are closed.

eXTReMe Tracker