Feestje

Geplaatst door bult | in 2013 | op 19-10-2013

0

Feestje!
Jesse
Bas
Chris
Luc
Yaro
Bram
Lars
Kasper
Cadeautjes uitpakken. Ik krijg hele mooie cadeaus.
We gaan naar het klimpark in Grolloo. We zijn ingesnoerd en we zijn er klaar voor. We moeten even wachten.
Lachen.
We gaan de bomen in en van boven kun je veel zien.
Aan het klimmen:
Jesse.
Bram.
Luc in de touwen.
Lars.
Met Jesse.
Kasper gaat op een tonnetje.
Best spannend zo hoog hangend aan touwtje. Hoog in de bomen.
Op de veilige bodem met Luc en Chris.
Van de lange kabelbaan over het water:
Bram, – Chris en – Bas.
Yaro gaat ook:
snapshot 1.
snapshot 2.
snapshot 3.
snapshot 4.
snapshot 5.
snapshot 6.
snapshot 7.
snapshot 8.
snapshot 9.
snapshot 10.

Comments are closed.

eXTReMe Tracker