Ruigeland-festival

Geplaatst door bult | in 2007 | op 09-06-2007

0

We zijn we met oom Bert, tante Yvonne en Hayo naar het Ruigeland-festival geweest. Lekker op de nek bij papa.
Opa Frits en oma zijn terug. Ik eet pasta en chips.

Comments are closed.

eXTReMe Tracker