Inchecken bij Ryanair in Lübeck. Voor het eerst ga ik in een vliegtuig. Eventjes de instructies doornemen. En na twee uurtjes landen we in Pisa. Dat was leuk.
Vakantieritueel:
– ’s Morgens lekker in ‘bad’.
– daarna ontbijten in de zon. Met opa Frits.
– ’s Avonds lekker eten: vlees en brood.
Yaro in Siena. En daar eet ik voor het eerst ijs! Echt Italiaans ijs. Best wel koud.
’s Ochtends in de zon met steentjes spelen en een balletje gooien met mama.
Alweer de mond vol.
Ik verken even dit straatje.
De toren van Pisa. Met mijn lieve mama…