Schaatsen met de klas
Posted by bult | Posted in 2010 | Posted on 12-02-2010
0
Vandaag gaan we met de klas schaatsen op de schaatsbaan van Paterswolde. Ik heb er niet zo’n zin in eigenlijk. Lekker in het zonnetje.
’s Middags ga ik weer voetballen. Vorige week mocht ik met Robin mee. En ik vond het leuk! Lekker ballen. Netjes binnenkantje. Met de trainer. Haha panna. En aannemen.
Stoertje.
Spelletje! Bij 1 zet je je voet op de bal en bij 2 je knie; bij 3 ga je erop zitten.
Op doel schieten.
En ’s Middags nog zwemmen (filmpje):
Baantjes trekken (filmpje):
En?? Joepie! Ik mag naar een hogere groep.