Stadhuis

Posted by bult | Posted in 2010 | Posted on 27-02-2010

0

Het stadhuis is open; we gaan even kijken: in de raadskamer. We kijken ook even bij de plannen voor de tram door Groningen.
’s Middags komt Luc; samen spelen we in de keuken van Jente.

eXTReMe Tracker