Posted by bult | Posted in 2013 | Posted on 13-10-2013
0

Met mijn klasgenoten in ’t hok.
Posted by bult | Posted in 2013 | Posted on 12-10-2013
0

Ik ga direct met mijn nieuwe Lego spelen in de hal.
Posted by bult | Posted in 2013 | Posted on 12-10-2013
0

Met z’n allen Lego Chima maken.
Posted by bult | Posted in 2013 | Posted on 12-10-2013
0

Wow! Lego Chima.. Wat een groot cadeau.
Posted by bult | Posted in 2013 | Posted on 12-10-2013
0

Er wordt voor mij gezongen.
Posted by bult | Posted in 2013 | Posted on 12-10-2013
0
Vandaag gespeeld tegen Be Quick. Ik heb twee keer gescoord. Toch verloren met 7-4..
Ik scoor (filmpje):
Posted by bult | Posted in Geen categorie | Posted on 12-10-2013
0

Rozen van mama. Alvast voor mijn verjaardag.. Lief.