Amsterdam

Posted by bult | Posted in 2013 | Posted on 21-10-2013

0

We zijn in Amsterdam. We pakken de metro vanaf de Arena. Et voila. We zijn op het Damrak. Op de Dam blaast iemand hele grote bellen.
In Het Achterhuis van Anne Frank; dit zijn Annes ouders en zus. Bij de draaibare boekenkast.
In Amsterdam langs de grachtenpanden. Op ’n bankje.
Op de Dam.

eXTReMe Tracker