Posted by bult | Posted in 2013 | Posted on 13-10-2013
0

Met mama mijn traktatie maken voor morgen.
Posted by bult | Posted in 2013 | Posted on 13-10-2013
0

Nee hoor, het gaat best goed.
Posted by bult | Posted in 2013 | Posted on 13-10-2013
0

Mama heeft ook een medaille.
Posted by bult | Posted in 2013 | Posted on 13-10-2013
0

Alle aanmoedigen in ontvangst nemen!
Posted by bult | Posted in 2013 | Posted on 13-10-2013
0

Met mijn klasgenoten in ’t hok.